Sant Fost En Comú Podem crea la Taula local de Dret Animal

El passat dimarts, el regidor de Sant Fost en Comú Podem, Albert Bastida, va presentar conjuntament amb les entitats animalistes del poble i veïns i veïnes relacionats amb l’àmbit del benestar animal, la Taula Local de Dret Animal, un òrgan de participació ciutadana que té la finalitat de crear un espai de debat i reflexió entorn de la tinença responsable d’animals i la defensa dels seus drets i el seu benestar. Aquest projecte s’ha impulsat des de la regidoria de Participació Ciutadana i la regidoria de Dret Animal, dues àrees que dirigeix el regidor de Podem.

L’Albert també va presentar els objectius que vol dur a terme durant aquest mandat amb l’ajut de la ciutadania i les entitats, mitjançant aquesta eina de participació. Aspectes com la creació d’una ordenança reguladora de protecció i benestar animal, la redacció de protocols i normatives de funcionament local amb la policia o la difusió mitjançant campanyes informatives del xipatge, l’adopció, el cens i la cura dels animals, seran els primers reptes a tractar.

Aquesta mesura és una de les propostes que Sant Fost en Comú Podem portava dins del programa electoral i que ja ha complert. Tanmateix, no és l’única proposta que la formació va prometre durant la campanya electoral que faria a l’arribar al govern i que ja ha dut a terme. La renovació del pipicà de Can Coromines, la posada en marxa dels carnets d’alimentadors/es de colònies de gats o el manteniment i cura dels espais d’oci caní, són propostes animalistes que ja estan gaudint els més peluts de Sant Fost.

Si vols conèixer les accions que realitzem com a govern, segueix-nos a les xarxes socials. Perquè #NosaltresComplim

Comparteix!

Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on email